Ontvang binnen 24 uur een offerte

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht. Voor een goede offerte is het belangrijk om zo gedetailleerd mogelijk gegevens in te vullen.

Persoonsgegevens

Vraag / Omschrijving

Foto's van het object

Upload max. 4 foto's

in PNG of JPG formaat

Gewenste werkzaamheden

Selecteer type object

Op werkdagen binnen 24 uur een offerte / prognose.

Bedankt voor uw aanvraag

Bedankt voor uw offerteverzoek. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klanttevredenheid

Het ontzorgen van de bewoners en de opdrachtgever staat bij ons centraal. Vóór de realisatie van project is de communicatie al begonnen; bewonersafspraken warme opnames, wekelijks teamoverleg met onze ketenpartners in deze voorbereidingsfase, etc.

Ook al geven de onderhoudswerkzaamheden maar een beperkte overlast, wij zijn ons ervan bewust dat dat we ‘thuis’ zijn bij de bewoner. Omgang en communicatie met de bewoner vinden wij minstens zo belangrijk als de technische uitvoering. Wij besteden hier veel zorg aan en zijn ervan overtuigd dat een correcte omgang met de bewoners, een open, heldere en tijdige communicatie zorgt voor een tevreden klant.

Voorafgaand aan de werkzaamheden ontvangt ieder bewoner van ons ‘persoonlijk’ een bewonersbrochure (zie bijlage voor een voorbeeld). Hierin zijn de werkzaamheden, planning en de contactgegevens van onze projectbegeleider aangegeven. Ook staat er duidelijk omschreven welke maatregelen de bewoners zelf moeten treffen voor aanvang van de werkzaamheden.

Onze medewerkers op locatie zijn altijd aanspreekbaar. De projectbegeleider is het aanspreekpunt bij vragen of klachten over de werkzaamheden en verantwoordelijk voor een correcte afhandeling. Op vaste dagen/tijdstippen zullen wij ‘inloopspreekuren organiseren’, waar vragen of klachten over de werkzaamheden direct kunnen worden afgehandeld. Na uitvoering van de werkzaamheden worden de bewoners gevraagd mee te doen aan ons online tevredenheidsonderzoek.

Doel van ons projectteam is werken als 1 bedrijf met verantwoordelijkheden diep in de organisatie en open communicatie. Tijdens de werkzaamheden wordt regulier overleg gevoerd tussen de projectleider van de opdrachtgever en het projectteam (projectleider , uitvoerder en ketenpartners).  Tijdens dit periodieke overleg wordt de voortgang besproken en uitvoeringstechnische zaken aan de orde. Onze ervaring leert dat voorgenoemde maatregelen in de communicatie bijdragen aan meer betrokkenheid van de bewoners en minder vragen en klachten, hiermee vertrouwen wij er op de opdrachtgever voldoende te ontzorgen.